![](https://tsu.ge/assets/themes/tsu/assets/img/arrow.png)
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტის დებულების
თავი V მუხლი N31 თანახმად ფაკულტეტზე სამაგისტრო პროგრამის
გახსნის წინაპირობაა მინიმუმ 5 სტუდენტის ჩარიცხვა
სამაგისტრო პროგრამის დასახელება: მედიაფსიქოლოგია და კომუნიკაციები
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: მეცნიერების მაგისტრი მედიის კვლევებში
დადგენილების ნომერი №173 (დანართი №295)
პროგრამის განმახორციელებელი ერთეული: სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი ინტერდისციპლინური მიმართულება
პროგრამის ხელმძღვანელი: პროფესორი მარიამ გერსამია
სწავლების ენა: ინგლისური
სწავლების ხანგრძლივობა: 4 სემესტრი
პროგრამის მოცულობა: ECTS 120 კრედიტი
პროგრამის სავალდებულო კურსები 60 ECTS კრედიტი
არჩევითი კურსები 45 ECTS კრედიტი
თავისუფალი კურსები 15 ECTS კრედიტი
![](https://tsu.ge/assets/themes/tsu/assets/img/arrow.png)
პროგრამის მიზნებია შრომის ბაზრის მოთხოვნების შესაბამისად კურსდამთავრებულების აღჭურვა საერთაშორისო კომპეტენციებზე დაფუძნებული სისტემური ცოდნითა და უნარებით, რომ მათ შეძლონ:
• მედიაფსიქოლოგიის და კომუნიკაციის მიმართულებით ინტერდისციპლინური კვლევების ჩატარება: მედიის (მათ შორის, სოციალური მედიის) და ინდივიდების/ჯგუფების/საზოგადოების ინტერაქციის, მედიის ფსიქოლოგიური ეფექტების, ადამიანის ქცევაზე თანამედროვე ტექნოლოგების ზეგავლენის კვლევა;
• მედიის, ინფორმაციის და ციფრული წიგნიერების ცნობიერების ამაღლებაში წვლილის შეტანა;
• კვლევებზე დაფუძნებული რეკომენდაციებით, პოზიტიური გავლენის მოხდენა მედიასტანდარტების, მედიაგარემოს და მედიაფსიქოლოგიის სფეროს განვითარებაზე;
• უახლესი ცოდნით აკადემიურ სფეროში საკუთარი წვლილის შეტანა და ცოდნის გაცვლა-გავრცელება აკადემიურ და არააკადემიურ საზოგადოებაში.
![](https://tsu.ge/assets/themes/tsu/assets/img/arrow.png)
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა
ავტორიზებული უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების ბაკალავრის ან მასთან გათანაბრებული ხარისხი;
ინგლისური ენის ცოდნა B2 დონეზე (დადასტურება სერტიფიკატით ან გამოცდით, რომელსაც ატარებს თსუ-ის საგამოცდო ცენტრი); თსუ-ის № 49/2014 დადგენილებით დამტკიცებულია B2 დონის შესაბამისი საერთაშორისო გამოცდები (სერტიფიკატების და ქულების ნუსხა) ინგლისურ ენაში (შეფასების 40 %):
- FCE - შეფასება A ან B
- IELTS - ქულა 5.0 - 6.5
- TOEIC - ქულა 400 - 485 (listening) და 385 - 450 (reading)
- TOEFL (IBT) - ქულა 87-109
- PTE (General ) - level 3
- PTE (Academic) - ქულა 59
• წერითი გამოცდა (ესსე, ინგლისურ ენაზე) (შეფასების 40 %)
• მიმღებ კომისიასთან გასაუბრება (შეფასების 20 %)
![](https://tsu.ge/assets/themes/tsu/assets/img/arrow.png)
ცოდნა და გაცნობიერება
• სისტემურად და სიღრმისეულად აღწეროს, ჩამოაყალიბოს მედიის ეფექტების და მისი შესაძლებლობების გამოყენების თავისებურებები და განსაზღვროს აუდიტორიის ფუნქციონირების ფსიქოლოგიური წინაპირობები და შედეგები;
• სისტემურად და სიღრმისეულად აღწეროს მედიაში (მათ შორის, სოციალურ მედიაში) არსებული ინტერაქციის პროცესი და ადამიანის ქცევაზე ახალი ტექნოლოგიების გავლენის თავისებურებები;
• აღწეროს და განმარტოს მედიაფსიქოლოგიის და კომუნიკაციების კვლევის მეთოდები და პროცედურები;
უნარები
• მედიაფსიქოლოგიის და კომუნიკაციების სფეროში მთავარი კონცეფციების, თეორიების და კვლევითი პარადიგმების (პრინციპების და მეთოდების) იდენტიფიცირება და ანალიზის საფუძველზე მედიაფსიქოლოგიის და კომუნიკაციების სფეროში არსებული თეორიების გამოყენება/მისადაგება რეალურ სიტუაციებთან.
• აუდიტორიის მიერ მედიაპროდუქტის გამოყენებისა და მედიაეფექტების (მედიის ზეგავლენის) შესახებ ემპირიული კვლევების კრიტიკული შეფასება და სინთეზირება;
• მედიაფსიქოლოგიის და კომუნიკაციების სფეროში კვლევითი მეთოდების და პროცედურების გამოყენება;
• მედიაფსიქოლოგიაში მიღებული რელევანტური ფართო ცოდნის გამოყენება, პრობლემების/საკითხების იდენტიფიცირება და კვლევებზე დაფუძნებული რეკომენდაციების (კონსულტაციების) შეთავაზება, რაც გულისხმობს სხვადასხვა მორალური და ეთიკური დილემების კრიტიკულ ანალიზს, რომელიც ჩნდება მედიაში და მედიაფსიქოლოგიის სამეცნიერო დარგში.
• მედიასტანდარტების და მედიაგარემოს შეფასებასა და განვითარებაში წვლილის შეტანა. • საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება პროფესიული და სამეცნიერო მიზნებისთვის.
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა
• მთელი ცხოვრების მანძილზე სწავლის უნარების განვითარება იმისთვის, რომ დაგეგმოს აკადემიური კარიერა, გაიღრმავოს და გაავრცელოს ცოდნა (აკადემიურ და ფართო საზოგადოებაში).
• პროფესიული საქმიანობისას აკადემიური ეთიკის ნორმების დაცვა და აკადემიური კეთილსინდისიერების დემონსტრირება.
• დაიცვას ადამიანის უფლებები და დააფასოს და მრავალფეროვნება (რწმენა, ღირებულებები, ტრადიციები, ენა, და ქცევები) და იმოქმედოს, როგორც გლობალური სამყაროს მოქალაქემ (რაც არის პერსონალური ზრდის და კარიერული მზაობის ნიშნული).
![](https://tsu.ge/assets/themes/tsu/assets/img/arrow.png)
დასაქმების სფეროები
• სამაუწყებლო კომპანია
• მარკეტინგული და სარეკალმო ფირმები
• კოლეჯები და უნივერსიტეტები
• სახელმწიფოს მართვის ორგანოები და არასამთავრობო ორგანიზაციები
• კერძო კვლევით ორგანიზაციები
კურსდამთვარებულები აწარმოებენ დამოუკიდებელ და კორპორატიულ კონსულტირებას, წვლილი შეაქვთ საზოგადოებრივ აქტივობებში, ადვოკატირებასა და პოლიტიკის წარმართვაში, კვლევით საქმიანობაში.